niedziela, 26 lutego 2012

Jaki olejek do włosów wybrac?

Witajcie kochani:)
Moje włosy wołają o pomoc:) Postanowiłam, że zacznę olejowanie włosów ale nie mam zielonego pojęcia jaki olejek wybrać???
Ostatnio zaczęły mi strasznie wypadać ( fakt muszę iść podciąć końcówki bo co 3 miesiące chodzę regularnie od fryzjera i wtedy przestają mi włosy wypadać aż tak nagminnie).
Zauważyłam, że pojawił mi się łupież ( używałam wczoraj nizoralu ajjjj).
Obecnie mam na głowie takie siano tzn. włosy są suche, nie chcą się układać ajjjjj....
Nie maluję włosów  mam czarne i długością sięgają mi do połowy pleców:)

Pomóżcie mi :_:)

Jakie olejki do włosów polecacie, które u WAS się sprawdziły?
Jakich szamponów używacie, które nie zawierają SLS??

Pozdrawiam:)
Justine

52 komentarze:

  1. polecam ci olejek vatika kokosowy
    o ten:
    http://helfy.pl/vatika-dabur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam o tym olejku vatika i chyba się na niego skuszę , najpierw na małą buteleczkę a potem zaobczymy

      Usuń
  2. ja do zmywania używam zazwyczaj szamponów ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też teraz używam szamponu z Ziajii i dostałam łupież....

      Usuń
  3. Sprobuj khadi stymulujacego, jest genialny na wypadanie włosów, ale fakt, dość drogi.
    Cena jednak się zwraca, jest szalenie wydajny, uzywalam na skalp przez 3 miesiace, 2 razy w tygodniu a mialam tylko 1/3 butelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomógł Ci ten olejek?
      Widzisz poprawę?

      Usuń
    2. podpisuje sie obiema lapkami, bardzo lubie ten olejek :)

      Usuń
  4. ze swojej strony polecam olejki Alterry - fantastyczny skład, zapach & działanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj na mokro. wlewam trochę oleju do miski z ciepłą wodą, moczę dokładnie & pozostawiam do wyschnięcia. potem mycie, odżywka & wsio.

      Usuń
    2. O super sposób wypróbuję:) Dzięki:)

      Usuń
  5. ja bardzo lubię vatikę kokosową, dobrze nawilża włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. może najlepiej zacząć od olejku kokosowego, nierafinowanego, który dostaniesz w każdym sklepie zielarskim albo ze zdrową żywnością, jeśli nie będzie Ci służył to spróbuj olejek ze słodkich migdałów, heenara, bhringraj, olejek khadi, na rynku jest mnóstwo specyfików, ale niestety jak sama nie przetestujesz nie bedziesz wiedziec czego Twoje włosy potrzebuja i pragna :( metoda prób i błedów, polecam również wszystkie hinduskie maski do włosów, które stymulują porost włosów, usuwają łupież jak i dogłębnie je odżywiają i nawilżają, zapraszam również tutaj

    http://dreptusioweprzemyslenia.blogspot.com/2012/02/kolejne-zakupy-na-spices-of-india.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie moja maska mi się kończy z biovaxu. A jaką byś poleciła? Jaka jest uznania?

      Usuń
    2. moze sprobuj przetestowac sobie maseczki i odzywki z alterry ? nie sa drogie wiec w razie co nawet nie stracisz za duzo zł :):):) mi bardzo odpowiadaja kosmetyki z alverde ale niestety w UK dostep mam do nich praktycznie niemozliwy, a w kazdym bardz razie bardzo utrudniony, moze tez sporbuj zrobic domowe maseczki jak miod+ zółtko+ jakis olej do włosów+ jakies ekstra 'dopalacze' typu hyrolizaowana keratyna, hydrolizowany jedwab itd, polecam serdecznie i sciskam

      Usuń
    3. Nie lubię się bawić w domowe maseczki po prostu nie mam na to czasu i siły wieczorem:)

      Usuń
  7. vatika kokosowa :) do zmywania używam szamponów Altarra i The Body Shop ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam oleju z korzenia łopianu z ziołami, zmywam szamponem Joanna Rzepa dla włosów osłabionych ze skłonnością do łupieży i wypadania i odżywka z tej samej firmy, czasem robię płukankę z pokrzywy suszonej. polecam też seboradin lotion:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja piję herbatkę z pokrzywy:) Może masz rację warto od czasu do czasu płukankę z pokrzywy zrobic:)

      Usuń
  9. Ja mam Alterre migdały&papaja, skład super, bardzo dobrze się zmywa, ładnie pachnie no i efekty po ponad miesiącu mam zadziwiające! Włosy przestały sie łamać (a miałam z tym ogrrrroooomny problem), nie wypadają, są mocne i maksymalnie błyszczące. Stosuje go na noc a rano myje włosy, raz na 2-3 nałożnie wcieram go również w skórę głowy. Polecam. Jak uda Ci się dostać to kup Alterrę Brzoza&pomarańcza ma najlepszy skład ale jak się nie uda to świadcze za ten papajowy :):). Na początek spróbuj coś tańszego jak nie zadziała poszukasz droższych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Asiu najpierw spróbuję coś tańszego :) Właśnie jutro wybieram się na zakupy i mam nadzieję, że dostanę ten olejek brzoza pomarańcza. Jestem bardzo ciekawa tych olejków tyle o nich dobrych opinii chodzi:)

      Usuń
  10. nie pomogę, sama mam to jeszcze przed sobą :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może dziewczyny nam pomogą i dowiemy się czegoś ciekawego:)

      Usuń
  11. Ja obecnie używam mieszanki olejków: Olej rzepakowy+olejek rycynowy i największa porcja olejku z alterry oliwki i awokado. A szampon to alterra i babydream.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bhringraj, Sesa i Heenara to moja trójka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoc Sesa strasznie śmierdzi?

      Usuń
    2. Poczucie zapachu jest subiektywne :). Dla mnie Sesa pachnie a np Amla śmierdzi ale i tak go lubiłam :)

      Usuń
  13. oleje z Fitomedu, świetnie nawilżają (avocado i migdałowy)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Jestem zaskoczona oliwką Hipp??? Jakoś mnie nie przekonuje ten pomysł:)

      Usuń
  15. Ja używam combo Alterry: olejek, szampon i odżywkę. Cudownie się sprawdzają, wersja z granatem obłędnie pachnie, a moje włosy są po tej kuracji szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam szamponów z Alterry i byłam zadowolona:)

      Usuń
  16. Jak masz łupież to Dabur oliwka & kaktus :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też mam straszne problemy z włosami teraz:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też :( To przez ta zimę :( A u mnie jeszcze przez chorobę bo wtedy zaniedbałam włosy totalnie....

      Usuń
  18. Olejki Alterry, olejek Khadi i Sesa - moja święta trójca ;) Lubię też Heenara i Bhingraj :) Działają! Zmywaj je szamponami bez sls-ów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesa i olejki z Alterry są na mojej liście do kupienia:)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ja miałam odżywkę kokosową Palmer's i szampon:) Kokos the best haha:)

      Usuń
  20. Ja używam maski WAX zostawiam ją na całą noc naprawdę odżywia włosy i olejek kokosowy szczerze polecam obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam olejek SESA Plus
    po tym bd stosować Vatika , leży i czeka w koszyku :)
    szampony bez SLESów? wszystkie ziołowe, apteczne, dla dzieci, no i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Olejek Manuka: http://www.miodymanuka.pl/pl/p/Olejek-Manuka-Barrier-Gold-10ml/88 - polecam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio używałam tego olejku do włosów: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/07/olejek-do-wosow-alverde-migdaowo.html

    OdpowiedzUsuń