czwartek, 14 lipca 2011

Od dłuższego czasu chodził za mną Styropian:)

Nie jestem urodzoną kucharką i przyznam wam się, że dopiero teraz trochę eksperymentuje w kuchni. Po prostu bardzo lubię wyszukiwać nowych dan, ciast a potem je robić. Teraz jest sezon na czarne jagody-pycha!-. Więc pora zrobić ciasto tym bardziej, że weekend się zbliża dużymi kroczkami.
Ciasto o nazwie 
S T Y R O P I A N
Przepis  ze strony Ewy Wachowicz więc chyba nie ma sensu aby go tu pisała . Możecie wejść http://www.ewawachowicz.pl/#/search/ ( wystarczy, że w znajdź przepis wpiszecie Styropian) i przeczytać co jest potrzebne do wykonania tego ciasta. Ciasto się prezentuje następująco:


Znikało  w zastraszającym tempie :) A te okruszki są najlepsze!
Rady:
- jeżeli chodzi wam po głowie zastąpić  masło margaryną nie polecam wtedy ciasto nie będzie takie kruche,
- ja dawałam jeden duży jogurt z Danone brzoskwiniowy a drugi z jakiejś tańszej firmy,
- jogurt brzoskwiniowy możecie zastąpić jagodowym wtedy ciasto będzie jeszcze lepsze!,
- ciasta nie zagniatałam tylko robiłam taką kruszonkę ( rozcierałam w rękach masło z jajkami i mąką) którą wsypywałam do blachy,
- te ciasto jest tak pyszne, że ostatnio zrobiłam same ciasto na które posypałam maliny i jagody a na wierzch kruszonka powiem wam tak Niebo w gębie:)

Wypróbujecie?

W sobotę będę robiła cukinie faszerowaną, u mnie każdy się nią zajada. Jeżeli będziecie chcieli przepis ze zdjęciami abym zamieściła na bloga wystarczy jak w komentarzu napiszecie Lubię To!
Bo tak nie wiem czy warto zamieszczac przepisy :)

P.s. Przypominam, że rozdanie się kończy 17.07.2011r. o godz.23.00 Więc macie jeszcze trochę czasu.

29 komentarzy:

  1. ale bym zjadła takie ciacho!!:O

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszniutkie jest!:) moja mama ostatnio upiekła jak jej przywiozlam jagodki prosto z lasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam ja ju z dawno nie jedłam ciasta .

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na przepis cukiniowy ;)cukinii mam u siebie pod dostatkiem, za to pomysłów czasem brak :)

    Styropian wygląda smakowicie :D Ciekawa jestem smaku - nazwa mówi mi o suchości ;) ale pewnie efekt styropianowy jest od kruchego ciasta, tak? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślinie się, chyba dziś do Ciebie wpadnę :D mmm! jak ja uwielbiam jagody <3 kojarzą się z wakacjami i lasem oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm.... pysznie wygląda trzeba zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowana:)
    Zapraszam do odpowiedzi na TAG: Jak mieszkają Twoje kosmetyki.

    http://mojkosmetycznyswiat.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje kuruche z wiśniami też znika w mig

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna nazwa ciasta hehe :) Ja kucharskiego talentu nie mam za grosz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez nie mam talentu kucharskiego ale próbuję:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ano, wygląda pysznie ;)

    zapraszam do siebie na konkurs w którym można wygrać kosmetyki STARGAZER :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmm wygląda pysznie, narobiłaś mi smaku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Otrzymałaś nominację w One Lovly Blog Awords! Więcej informacji na: http://makeupoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. apetycznie!!!
    aż mi ślinka leci

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Otrzymałaś nominację w One Lovly Blog Awords! Więcej informacji na: www.yasminella.yasminella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię w tagu One Lovely Blog Award
    Link: http://fashionpassion-tous.blogspot.com/2011/07/otagowana-one-lovely-blog-award.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś oTAGowana:
    http://recenzjekosmetyczne.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-bog-award.html

    Szczegóły w linku :)



    Przez to ciasto chce mi się słodkiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglada bardzo apetycznie, w przeciwienstwie do nazwy, haha :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super ciacho:) przy okazji zostałaś nominowana do nagrody po szczegóły zapraszam na bloga:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Postaram sie jakos niedlugo pokazac:):*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda smakowicie :) Szkoda tylko, że nie potrafię piec ;)

    OdpowiedzUsuń