piątek, 3 grudnia 2010

:)

HEJ:)

Ostatnio byłam w TESCO i kupiłam świąteczny kubek:

i zapomniałam przestawić daty w aparacie oj

Ni uwierzycie ile on kosztował 2,99zł , więc nie mogłam przejść koło niego obok. Nie jestem żadną kolekcjonerką kubków tylko powiedźcie czy on nie jest fajny?? ?Czasami można trafić na fajną okazję, tym bardziej, że niedługo mikołajki.  A w zimowe wieczorki będzie przyjemnie z niego pic herbatkę z cytryną i miodem. A do tego zapalić świeczkę BRIS. Powiem wam, że długo się zastanawiałam czy ją kupić. W końcu się zdecydowałam i nie ŻAŁUJĘ!!! Zapach się unosi po całym mieszkaniu i tworzy niepowtarzalny klimat.
Świeca zawiera harmonijne kompozycje olejków zapachowych odwołujące się do miłych chwil i świątecznego nastroju. Niepowtarzalna kompozycja kwiatów jaśminu i pomarańczy. Brise pali się do 30 godzin. Zamierzam teraz kupić o zapachy jabłka i cynamonu.

Magic Nights

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz