czwartek, 16 grudnia 2010

VICTORIA ' S Secret - Namiętne pocałunki. . .

Witam was moi drodzy. Dzisiaj będzie recenzja produktu szybko i na temat:)
Krem do rąk i ciała Passionate Kisses z Victori's Secret.

Numer 1 jako krem do rąk !
Dostałam tą śmietankę do ciała w prezencie. Jak pierwszy raz to powąchałam to zapach mnie odrzucił i od razu pomyślałam co to ma być. Ale wiecie postanowiłam go wypróbować mimo wszystko.
Rewelacja na początku zapach jest intensywny ale po chwili jakby zanika i skora pachnie tak delikatnie
( hmmm powiedziałabym taką gumą balonową - zapachu tego nie da się opisać trzeba poczuć).
Nie używam tego na całe ciało tylko jako kremu do rąk. Bardzo szybko się wchłania - dosłownie w chwilę:) A ręce są tak miękkie i delikatne jakbyśmy wyszły z kąpieli. Ostatnio  koleżanka w autobusie zapytała mnie co tak ślicznie pachnie a to była właśnie ta śmietanka do ciała . Rozpieszcza naszą skórę nie tylko zmysłami.
I coś w tej nazwie jest , że nazywa się namiętne pocałunki. Czasami pierwsze wrażenie jest mylne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz