niedziela, 19 grudnia 2010

PreeZeenTY ? ? ? ?

Jak co roku każdy myśli co by podarować bliskim osobom na gwiazdkę. Przyznam się, że ja zawsze myślę o prezentach  bardzo wcześnie, bo nie lubię kupować na ostatnią chwilę. Gdyż w sklepach wtedy jest tłok i człowiek tak naprawdę sam nie wie czego chce. Na pewno warto pomyśleć o prezentach trochę wcześniej.
Mam kilka propozycji dla was może wam pomogą jak ktoś odkłada kupowanie prezentów na ostatnią chwilę.

A może tak coś do posłuchania?
Hmmm RMF-FM - Muzyka najlepsza na święta.
Składanka zawiera 4 płyty (Kolędy, Święta, Christmas Classic, Sylwester ). Na każdej płycie znajduje się  20 utworów, każdy znajdzie na pewno coś do posłuchania.
Koszt 39,99zł w Merlinie.
Płyta jest zapakowana dodatkowo w tekturowe pudełko:)
A może tak coś do poczytania:)
W tamtym roku Mikołaj przyniósł mi książkę, która sprawiła mi bardzo ogromną radość. Jak to mówią po otwarciu prezentu "banan" od razu pojawił się na mojej buzi.
" Nigella Świątecznie" książka zawiera niesamowite przepisy a ilustracje w środku sami zobaczcie
Koszt 89,99zł
Ale by się zjadło? Co nie =)



W listopadzie wyszła nowa książka Nigelli Lawson " Kuchnia - przepisy z serca domu"

 Przymierzam się ją kupić:) Więc jak tylko będę miała jakieś wolne fundusze to będzie moja. Na pewno opowiem wam czy jest tak ciekawa jak Nigella Świątecznie.





A może tak coś do pogrania ?

Koszt 140zł na Allegro
 Powiem wam szczerze, że ja na grach się w ogóle nie znam. Mój chłopak w tym roku zechciał na gwiazdkę Need For Speed Hot Pursuit. Powiem wam tylko tyle, że to wyścigówka =)

1 komentarz:

  1. Dodaję do obserwowanych. ;)
    Jeżeli jeszcze nie wzięłaś udziału w moim rozdaniu to serdecznie zapraszam. ;)
    http://xdominikax3.blogspot.com/2010/12/moje-rozdanie-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń