czwartek, 30 czerwca 2011

Gruszkowa przyjemnosc - PERFECTA no problem!

Jak wiecie mam cerę mieszaną skłonną do wyprysków a zatem przedstawiam wam niesamowitą maseczkę :
 Kiedy ją otworzyłam to ujrzałam:
rzadką kremowego koloru konsystencję, a zapach prawdziwej gruszki! Ten zapach oj rewelacja:)
Jak dla mnie ta maseczka ma same plusy ale znalazłam jeden minus bardzo ciężko się zmywa z twarzy trzeba się namęczyć. Hmmm jeszcze ten skład mogli by trochę zmienić:)
Przejdę do rzeczy:
+ koszt w Naturze 1,99zł,
+ starcza na dwie aplikacje,
+ łatwo się nakłada na twarz a zapach się utrzymuje czysty relaks,
+ wg mnie nawet dobrze oczyszcza twarz,
+ skóra jest po niej wygładzona,
+ mnie nie uczula i nie wy pryszcza.
Wg producenta:
Ciekawostka:
Gruszki ze względu na swą kaloryczność nie są polecane osobom, które się odchudzają (czyli mi). Zawierają dużo witaminy C, błonnika, potasu, żelaza. Kompot z suszonych gruszek ma właściwości przeciwgorączkowe.
Pozdrawiam was gorąco :*

28 komentarzy:

  1. uwielbiam tą maseczkę, efekt powalający.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mam w zapasie jedną saszetkę tej maseczki :) Pachnie cudownie, tylko rzeczywiście - zmywa się z twarzy tragicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że nie lubię gruszek. ;p Mnie nie przemawia Nivea. Mam do niej awersje, nie wiem dlaczego ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Forever- Young Nivea maseczki też są bardzo fajne ale tą uwielbiam ze wzgl na zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w Rossmanie kosztuje ok 1,50zł :P

    OdpowiedzUsuń
  7. antiii - o tak? Przepłaciłam o kurczę dzięki za info:)Jednak Roosmann jest tańszy od Natury i już się przekonałam kilka razy na tym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. w aktualnej gazetce promocyjnej cena 1,39zł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli za dwa zlote mamy fajna maseczke po ktora koniecznie musze sie zglosic do drogerii, a co!:D:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio ją testowałam, na początku rozwaliła mnie ta maziowato-glutowata konsystencja (całkiem przyjemna w sumie :D). Przyjemna, wydaje mi się że parę wyprysków rzeczywiście lekko przysuszyła, ogólnie fajnie wygładziła cerę, nie wysuszając jej na wiór. rzeczywiście jej największym minusem jest to, ze trudno ją zmyć, mokre dłonie się na niej ślizgają :] dobrze użyć jakiejś gąbki albo ściereczki, ręczniczka.
    pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  12. oliskaa- tak za niską cenę masz bardzo fajną maseczkę, która dobrze wygładzi Ci buźkę.

    Baby blue- ja do zmycia jej używam ipoda z Loreal sprawdza się super;

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak zapach tej maseczki jest powalający, prawdziwie gruszkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również zauważyłam, że Rossmann jest tańszy od Natury.

    Maseczkę używałam parę razy, i jest godna polecenia:).

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. hmmm.. może ją wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ją w domku,zapach i działanie ok, kup sobie gąbeczke w rossmanie do zmywania maseczek, powinnas nie miec problemu ze zmyciem;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Basia8212- dzięki za radę na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś otagowana :)
    http://kosmetowirus.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  20. mi też przydała by się taka maseczka :) może warto kupić :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię tą maseczkę :)
    zapraszam do mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię maseczki tej firmy :)

    Pozdrawiam :)
    http://beauty-and-make-up-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam ją kiedyś :) ale w sumie przypasował mi w niej tylko zapach

    OdpowiedzUsuń
  24. fakt, ta maseczka jest bardzo fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze jej nie używałam, ale na pewno zakupie. Tak jak napisałą antiii widziałam ją również w rossmanie jednak posztowała więcej niż 1,50 zł.

    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń