poniedziałek, 27 czerwca 2011

Włos się na głowie jeży :D :)

Koniec sesji YEEEE. Od dzisiaj zaczynam wakacje! Włos mi się na głowie jeży jak pomyślę co mnie czeka od października -> pisanie pracy mgr -> w weekendy kurs na instruktora arteterapii ( dopiero go rozpoczynam a trwa aż 2 lata yy)-> i wiecie co praktyki dyplomowe nie lubię tego! Za dużo pisania za dużo papierków:)
A teraz mam wakacje 3 miesiące odpoczywania:)
Coś dobrego dla naszych włosów- John Frieda odżywka nawilżająca brillant brunette Shine Release.
Po miesiącu stosowania powiem wam, że to jak na razie mój numer 1!
 + nakładam ją na 5 min po czym trzeba spłukać dużą ilością wody i uważajcie bo jeśli jej za dużo nałożycie to włosy mogą szybciej wyglądać nie świeżo;
+ piękny, delikatny zapach utrzymujący się prze długi czas,
+ włosy są miękkie, lśniące takie przyjemne w dotyku,
+ bardzo wydajna,
+ wygodna w użyciu tuba i nic się nie zmarnuje,
+ nie przetłuszczają,
+ dobrze rozczesuje się po  niej włosy,
+ moje włosy się nie puszą tak jak po innych odżywkach - Efekt wygładzania i nawilżania naprawdę działa!
Konsystencja biała, gęsta, kremowa a zapach hmm kokosowy:)

Co do minusów to cena 250ml 35zł a po drugie skład ( alkohol, SLS, silikony).

Widzę dużą poprawę moich włosów są mocniejsze i lśniące. Na pewno jeszcze kupię szampon z tej serii bo - Lubię to!
A tak na marginesie myślę, że wpływ na poprawę moich włosów ma pokrzywa, którą pije wieczorami.

8 komentarzy:

  1. podoba mi się opis:D
    gdzie można to cudo kupić?
    a tak swoją drogą to nie jesteś sama - tez mnie czeka mgr :( będziem pisać razem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy się wspierać wzajemnie:)

    W Rossmannie kupiłam odżywkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widzialam jej nigdy w R. jak będę to ją dokładnie obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi wersja dla blondynek bardzo nie podpasowała

    OdpowiedzUsuń
  5. kilka razy mnie kusiła ta odżywka, ale jakoś nie mogłam się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. simply - bo może do farbowanych włosów ona nie bardzo:) Ja mam naturalne brązowe i u mnie jak najbardziej ok

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad kupnem odżywki i szamponu z serii Root Awakening (dostępna jest w Niemczech, w polskich Rossmannach jej nie widziałam) - mówiła o niej Joy na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą odżywkę i uwielbiam efekt,jaki daje,ale uważam,że nie jest to dobry produkt na dłuższą metę.Nie jest to po prostu dobra odżywka,to głównie silikony,bez jakiegoś super odżywienia,czy nawilżenia włosów.
    Trzymam kciuki za magisterkę,sama pisząc swoją ostatnio myślałam,że padnę.Straszna męka,nigdy więcej :P

    OdpowiedzUsuń