piątek, 5 sierpnia 2011

Przedstawiam wam moje dwa kochane łobuzy:)

Kocham koty taaak:) Bardzo lubię się z nimi bawić mam 3:) Nie dawno do rodziny kotów przybyły dwa nowe członki ha. Wiecie jakie są dzikie w ogóle pogłaskać się nie dają i uciekają hmmm wyrosną. A za Whiskas to jedzą aż uszy się trzęsą :)
O to one:

Jeszcze nie mam pomysłu na imiona może wy mi jakieś podsuniecie?

P.s. Ja zmykam na bardzo duże zakupy potem pokażę co mi się udało upolować:)
Pozdrawiam was gorąco do wieczorka!:)

18 komentarzy:

  1. Ale kochane słodziaki! Ile ja bym dała, żeby mieć kota- niestety mój luby się nie zgadza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam uczulenie na kocią sierść :( Ale kociaki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie sie prezentuja:)))
    Uwielbiam koty:D

    Co do imon to zawsze mam problem i najczesciej to jest wplyw chwili....wiec nie pomoge:(

    OdpowiedzUsuń
  4. z imionami często jest problem. do moich rodziców w zimę przybłąkała się malutka kotka - odkarmili ją, wyleczyli, bo miała problem z oczami i została już na stałe. nie wiedzieli jak ją nazywać, więc nazywa się po prostu Kotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz trzy razem z tymi dwoma czy oprócz nich? :P Imiona chętnie zasugeruję, ale musisz podać płeć ;) A co do Whiskasa... pod linkiem możesz poczytać, jakie mam zdanie na ten temat ;) http://viollet-na-obcasach.blogspot.com/2011/01/kota-zdrowo-najedzona.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam w planach po przeprowadzce dwa koty - Maine Coon a drugi ze schroniska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze kocięta :D. Ja za to mam pieska :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham koty!
    Mam od dziecka takie skrzywienie, że nie pozwolę żadnemu mruczącemu futrzakowi przejść spokojnie ( musi on zawsze wylądować w moich objęciach ;))
    Poza tym podziwiam je za niebywałą urodę i wdzięk- kazdy kot, nawet zwyczajny dachowiec, zachowuje się jak urodzony arystokrata :)

    Twoje pieszczochy wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj sama mam kociaka <3. Przekochane zwierzątka też karmiłam go whiskasem, ale teraz zmieniłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne są <3

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne ;)
    sama mam kota i wcześniej nie przepadałam za nimi. Ale od kiedy mam Antka to uwielbiam kociaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziutkie ;-)

    Misza (stardoll-styles-2010.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubie koty i nie rozumiem jak ich nie można lubić. Jak widzę jak dzieciaki je kopią to je ganiam, jednemu prawie nakopałam kiedyś do d... a znam ludzi co się ich boją, bo twierdzą, że w nocy im rozdrapią tchawicę!? wtf... głupota ludzka nie zna granic.
    Pochwal się zakupami, czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kociaki! :) Podaj płeć to coś się wymyśli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. urocze :) uwielbiam koty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kotka najstarsza Mela się nazywa a jej dwa potomki jeszcze nie mają imion ( jeden to kot ten pierwszy czarny a drugi to kotka)

    OdpowiedzUsuń